Tillbaka igen..

Har varit på semester hela veckan, men nu är jag hemma igen!!

Var till Melinda en sväng! Hon verkade vara glad över att ha fått vila hela veckan,
hon var glad och medgörlig! Flinken har börjat städa stallet, så nu målar dom och skurar och gör fint!
Tog in Melinda och borstade henne, hon tyckte det var jätteskönt!
Hon hade inte fått några sår, bara lite myggbett.

På måndag ska jag börja rida igen! blir kuul! Och vi får hoppas att Melinda är lite gladare, hon har blivit tjock iaf! Hon har vilat rättså mkt, så inte så konstigt, men nu ska vi få bort den lilla köttbullen! :)

Titta vad jag hitta! Jag visste att det var fux i Melinda!! Tyvär hittade jag ingen bild på hennes mamma.

Melindas Mormor Espri ox FA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0