Mitt Kapsonträns !

Jag sommarjobbar ju på flinkbacken, det är rätt kul! Fölen o mammorna fick komma ut på bete idag, dom är så gulliga dom där små! Dom sprang runt o busade hela tiden :)

Jag skrittade på Melinda oxå en sveng när jag hade slutat, hon var på knackigt humor så var tvungen att sitta av och säga till henne, eftersom jag inte hade någon väst o red barbacka vågade jag inte schansa! Hon vart väldigt grinig när man sa till henne!
Men sän hoppade jag upp igen o då gick det lättare att säga till henne!
Jag red i mitt kapsonträns idag, det gick faktiskt bra! hon gick i fin form, osv.
Men jag är lite ovan med att rida med två tyglar bara ;)
slänger in några kassa mobilbilder bara så ni får se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0